انواع جامبوبگ

انواع جامبوبگ

جامبوبگ از انواع كيسه لمينت است كه خود به مدل هاي مختلفي تقسيم مي شود.

جامبوبگ 4 پانل

پارچه‌اي كه در 4 ديواره جانبي جامبوبگ به كار مي‌رود از 4 تكه مجزا تشكيل شده كه به يكديگر و همينطور به قسمت ته جامبوبگ دوخته شده‌اند. در اين مدل، دسته‌هاي كيسه به خط اتصال دو تكه در گوشه‌ها دوخته مي‌شود.

جامبوبگ U پانل

همان‌طور كه از نامش پيداست، در جامبوبگ U پانل، يك پارچه U شكل براي 2 ديواره جانبي و همچنين قسمت انتهايي كيسه در نظر گرفته مي‌شود. در 2 ديواره ديگر هم از دو پارچه U شكل مجزا استفاده مي‌شود. در اين مدل، دسته‌ها به خط اتصال گوشه‌ها دوخته مي‌شوند.

 جامبوبگ مدور يا گردبافت

در جامبوبگ مدور، يك تكه پارچه گردبافت جهت ايجاد 4 ديواره جانبي جامبوبگ به كار مي‌رود. در قسمت انتهايي جامبوبگ هم يك تكه پارچه مجزا به كار مي‌رود كه به قسمت مدور دوخته مي‌شود. در اين مدل، دسته‌هاي جامبوبگ به طرفين گوشه‌هاي كيسه دوخته مي‌شوند.

 جامبوبگ با قطعه تثبيت‌كننده

اين مدل از جامبوبگ داراي قطعات تثبيت‌كننده در گوشه‌هاي داخلي كيسه است. اين قطعه‌هاي تثبيت‌كننده از داخل به گوشه‌هاي كيسه وصل مي‌شوند و براي توزيع يكنواخت محتويات كيسه مناسب هستند و از شكم كردن ديواره‌هاي جامبوبگ جلوگيري مي‌كنند.

اين كيسه‌ها پس از پر شدن، شكل مكعبي خود را حفظ مي‌كنند و به همين خاطر منظم‌تر هستند، فضاي كمتري مي‌گيرند و در نتيجه هزينه حمل و نقل را كاهش مي‌دهند. بنابراين، اين نوع جامبوبگ به خصوص براي شرايطي مناسب است كه فضا در داخل كاميون يا كانتينر كم و محدود باشد.

 جامبوبگ با دسته كلاهكي

در اين نوع از جامبوبگ، يك پارچه مدور براي 2 ديواره جانبي و همچنين سر و ته جامبوبگ به كار مي‌رود. براي دو قسمت ديگر از ديواره هم از 2 تكه پارچه مجزا استفاده مي‌شود كه با دوخت به قسمت مدور متصل مي‌شوند. علت نام‌گذاري اين محصول، پارچه به كار رفته در قسمت سر جامبوبگ است كه به صورت يك يا دو دسته كلاهكي طراحي و نوارپيچي شده است تا براي بلند كردن مناسب باشد.

جامبوبگ با پارچه تهويه‌دار

جامبوبگ با پارچه تهويه‌دار با استفاده از پارچه‌هاي مخصوصي توليد مي‌شود كه جريان هوا را به داخل كيسه ممكن مي‌كنند. اين نوع كيسه‌ها به خصوص براي حمل محصولات مختلف كشاورزي مانند پياز و سيب زميني كه نياز به تهويه دارند، مناسب است.

جامبوبگ مقاوم در برابر الكتريسيته ساكن

جامبوبگ‌هايي كه در برابر الكتريسيته ساكن مقاوم هستند، در حقيقت قادرند تا 6 ولت الكتريسيته ساكن را تخليه كنند. يكسري از محصولات خاص نياز به چنين بسته‌بندي دارند زيرا پتانسيل توليد اين نوع الكتريسيته را دارند. اين جريان اگر تخليه نشود، جرقه و خطرات ديگري چون آتش‌سوزي به همراه خواهد داشت.

جامبوبگ بهداشتي يا مواد خوراكي

اين نوع از جامبوبگ به طور خاص براي محصولات دارويي و غذايي طراحي و توليد مي‌شود. نظارت‌هاي سنگيني بر اين بخش اعمال مي‌شود تا در توليد اين كيسه‌ها استانداردهاي لازم به كار گرفته شود و از نظر بهداشتي سلامت كامل داشته باشند.

جامبوبگ مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشيد

گاهي ممكن است جامبوبگ‌ها مدت زمان طولاني زير نور خورشيد بمانند و در اين صورت به كيسه‌هايي نياز است كه در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت داشته باشند. بنابراين، طبق درخواست مشتري، در مرحله توليد نخ، موادي اضافه مي‌شوند كه بتوانند اين مقاومت را ايجاد كنند. اين مقاوت مي‌تواند بنا به درخواست مشتري، از 200 تا 1600 ساعت باشد.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است.  در صورت نياز به خريد كيسه صنعتي پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد كيسه لمينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.