ساخت انواع كيسه هاي ضد آب لمينت

خريد كيسه لمينت

ساخت انواع كيسه هاي ضد آب  لمينت

امروز معمولاً توليد انواع كيسه لمينت به وسيله شركت هاي مختلف در سراسر كشور و با استفاده از روش‌هاي خاص انجام مي‌شود در واقع استفاده از روش هاي جديد توليد بر حسب جديدترين متدهاي روز دنيا باعث شده است كه روز به روز كيفيت اين محصول افزايش پيدا كند كه به همين دليل است كه اكثر توليدات داخلي كشورهاي ديگر صادر مي گردد كه در اكثر موارد توليدكنندگان گوني‌هاي لمينت بنا به درخواست مشتريان اقدام به چاپ انواع نوشته هاي توليدكنندگان بر روي گونيها مي كنند كه  معمولاً اندازه هاي گوني هاي توليد شده با توجه به درخواست مشتري مي‌تواند تغيير پيدا كند مثلاً افرادي كه براي نگهداري محتواهاي مختلف مانند مواد معدني كشاورزي خشكبار انواع رنگها پوتها غذاي دام و طيور و غيره از اين گوني ها استفاده مي‌كنند خيلي راحت مي‌تواند با توجه به نياز خود اندازه دلخواه را به توليد كنندگان بگويند.

روش هاي دسترسي به توليد كنندگان معتبر گوني هاي لمينت

معمولا بسياري از مشتريان اين سوال را مي‌پرسند كه چگونه مي توانيم به توليدكنندگان گوني ‌هاي المنت دسترسي پيدا كنيد كه خوشبختانه راه حل بسيار آسان و ساده اي براي انجام اين كار وجود دارد شما خيلي راحت مي توانيد به جستجو در دنياي مجازي به ليستي از وبسايت هاي توليد كنندگان معتبر انواع گوني ها دسترسي پيدا كنيد كه  خوشبختانه دنياي مجازي تمام محدوديت هاي زماني و مكاني را از ميان برداشته است و شما بدون هيچ گوني هزينه اضافي و بدون نياز مراجعه به محلي خاص خيلي راحت مي توانيد با جستجو در اينترنت به ليستي از توليدكنندگان دسترسي پيدا كرده و با توجه به نياز خود اقدام به سفارش توليد انواع گوني هاي لمينيت كنيد كه معمولا توليد كنندگان معتبر ليستي از نمونه كارهاي خود را در وبسايت قرار مي‌دهند و شما خيلي راحت مي توانيد ويژگي ها و يا قيمت محصولات را بررسي كرده و بعد از انتخاب توليد كننده مناسب اقدام به برقراري تماس با شركت توليد كننده كرده و يا به صورت آنلاين سفارش خود را انجام دهيد در واقع داشتن مقاومت بسيار بالا در مقابل آب و رطوبت باعث شده است تا كمي هاي لمينت جزء پرفروش ترين محصولات در بازار به حساب مي‌آيد كه براي نگهداري بسياري از مواد توليد شده به وسيله توليدكنندگان مختلف بسيار مورد نياز هستند و داشتن كيفيت بالاي اين محصولات مي تواند تضمين كننده سالم ماندن محتواهاي مختلف باشد به همين دليل بسيار حائز اهميت است در واقع كيفيت بالا و مقاومت بسيار بالا در مقابل نفوذ رطوبت و آب باعث شده است تا امروزه بيش از ۹۰ درصد از توليد كنندگان مواد مختلف استفاده از  گوني‌هاي  لمينت را ترجيح دهند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد انواع گوني پلاستيكي سيمان با قيمت ارزان

خريد كيسه لمينت

خريد انواع گوني پلاستيكي سيمان با قيمت ارزان

انواع گوني سيمان كدام است؟ قيمت گوني پلاستيكيad star در بازار تهران چقدر است؟ جهت خريدن انواع گوني پلاستيكي سيمان در اصفهان و تهران و رشت و تبريز به كجا مراجعه كنيم؟ چاپ روي كيسه پلاستيكي سيمان و گچ چگونه است؟ امروزه جهت حمل و نقل سيمان از انواع گوني پلاستيكي لمينت و ad star استفاده مي شود . تا ضايعات هدر رفتن سيمان در حمل و نقل و نفوذ رطوبت و پاره شدن گوني سيمان به حداقل برسد. در اين مقاله سعي در پاسخگويي به تعدادي از اين سوالات داريم.

انواع گوني سيمان كدام است؟

استفاده از سيمان يكي از منظره مصالح مواد پر مصرف در صنعت راهسازي و ساختمان مي .سالانه ميليون ها تن سيمان توليد مصرف شود .با توجه به پودري بودن سيمان يكي از مهمترين مشكلات موضوع حمل و نقل و بسته‌بندي و انبار كردن سيمان ميباشد. لذا در قديم جهت حمل و نقل سيمان از كيسه هاي كاغذي محكم استفاده مي گشت. اما امروزه جهت حمل و نقل سيمان از انواع گوني پلاستيكي لمينت و ad star استفاده مي شود .ضايعات هدر رفتن سيمان در حمل و نقل و نفوذ رطوبت و پاره شدن گوني سيمان به حداقل برسد. انواع گوني مورد استفاده براي حمل و نقل و بسته بندي سيمان عبارتند از :

  • گوني كاغذي سيمان
  • گوني پلاستيكي لمينت
  • گوني پلاستيكad star

قيمت گوني پلاستيكي ad star در بازار تهران چقدر است؟

مشتريان اصلي گوني ad star كارخانجات سيمان مي باشد كه جهت بسته بندي و حمل و نقل و انبار كردن سيمان از اين رو كيسه گوني استفاده مي‌كنند.

برخي ويژگي هاي اين كيسه ها عبارتند از:

  • يكي از ويژگي هاي خوب اين كيسه، نداشتن ضايعات هنگام پركردن، بارگيري و تخليه ميباشد.
  • در ساخت اين نوع كيسه ها از هيچگونه چسبي استفاده نميگردد.
  • بر خلاف پاكت هاي كاغذي پس از گذشت زمان قابل مصرف بوده و امكان بازيافت دارد.

اين كيسه ها قابل استفاده جهت بسته بندي و حمل و نقل موارد زير مي باشد:

1-انواع سيمان

2-شن و ماسه

3-گچ و خاك

4-نمك و شكر

5-حبوبات

6-غذاي حيوانات

7-كود شيميايي

8-آرد گندم و برنج

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد گوني لمينتي پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 

گوني كاغذي چيست ؟

خريد كيسه كامپوزيت

گوني كاغذي چيست ؟

در اينجا به اين مي پردازيم كه گوني كاغذي يا گوني كامپوزيتي چيست ؟ گوني نوعي پارچه زبراست كه براي ساختن كيسه‌هاي مقاوم و محكم براي محصولاتي مثل سيب‌زميني و برنج و …استفاده ميشود . در گذشته گوني فقط از الياف كنف و چتايي و …بافته مي‌شد. امروزه از همان مواد قبلي در تهيه گوني استفاده مي شود  اما گوني هايي كه از مواد مصنوعي مانند پرو پيلين بافته مي شوند  پيشرفت بيشتري نسبت به گوني هاي طبيعي بافته شده دارند.نخستين كارخانه گوني‌بافي در ايران در سال ۱۳۱۱ در رشت آغاز به كار كرد. گوني ها با توجه به ضخامت الياف و مواد به كار رفته در آن طبقه بندي شده و بر اساس وزن گوني بافته شده به فروش مي رسند.

كاغذ كامپوزيت چه ويژگي هايي دارد؟

مصرف بسته بندي هاي كامپوزيت كه امروزه در انواع صنايع رايج گشته به دليل خصوصيات مهمي بوده كه براي اكثر فعالان تجاري نقش بسيار پر رنگي دارد. در اينجا برخي از مهم ترين ويژگي هايي كه سبب مي شود تا خريد و فروش اين محصول بسته بندي گسترش يابد عبارتند از:

  • تركيبات اوليه بهداشتي
  • سه لايه مقاوم گوني پلي اتيلن و كاغذ مرغوب
  • عدم جذب گرد و خاك و مواد مضر
  • استحكام قوي در مقابل عوامل خارجي
  • مقاومت مناسب در مقابل آفتاب و رطوبت
  • كيفيت بالاي لايه هاي مصرفي
  • امكان دوخت مناسب درب پاكت
  • پر شدن به وسيله انواع دستگاه هاي صنعتي
  • قابليت چاپ برند و نام تجاري
  • قيمت مناسب

توليد پاكت كامپوزيت كرافت

پاكت كامپوزيت كرافت يكي از محصولاتي بوده كه در حجم عمده توليد شده و با مقاومت بالاي خود توانسته جهت بسته بندي انواع صنايع غذايي و بهداشتي يا صنعتي مورد خريد و فروش قرار بگيرد.

پاكت سه لايه كرافت در موارد بسياري جهت بسته بندي كاربرد دارد. در اين ميان پاكت كامپوزيت كرافت كه يكي از بسته بندي هاي مقاوم جهت انواع مواد غذايي و بهداشتي و نيز خوراك اقسام دام ها و پرندگان بوده توانسته با توليد بالاي خود گام مهمي در خريد و فروش محصولات مختلف بردارد.

اين پاكت ها را به اين دليل سه لايه مي نامند كه در توليد انواع پاكت كامپوزيت يك لايه گوني يك لايه پلي اتيلني و يك لايه كاغذ مقاوم بكار مي رود كه توانسته از محتويات داخلي خود به نحو احسنت در مقابل عوامل مخرب بيروني محافظت نمايد.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد گوني كامپوزيتي پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خواص نخ پلي پروپيلن

خواص نخ پلي پروپيلن

خريد نخ پروپيلن از الياف پليمري پيچيده اي با قدرت و دوام بالا برخوردار هستند. روند توليد بسيار پيچيده است. پلي پروپيلن ذوب شده است، با افزودن اجزاي مورد نياز خواص محصول نهايي بهبود مي يابد و يك فيلم از آن تشكيل مي شود كه به نوارها متصل مي شود. مواد حاصل شده بر روي بوبين هاي ويژه يا كويل ها به روش متقاطع زخم شده اند، كه به موجب آن موضوع بسيار ساده تر است، بدون بريدن يا چسبيده شدن.

تقاضاي بالا براي اين مواد به دليل تعداد زيادي از مزاياي آن در مقايسه با مشابه در موضوعات معمول است. نخ پلي پروپيلن با افزايش قدرت، كشش و حداقل تراكم فله مشخص مي شود. آنها مقاوم در برابر سايش، خم شدن مكرر، فرآيند پوسيدگي نيستند، داراي مقاومت بالا به مواد شوينده، آب گرم، و همچنين داراي خواص آنتي استاتيك هستند. يك واقعيت مهم اين است كه موضوعات پليمر مواد سازگار با محيط زيست هستند، بنابراين هنگام كار با آنها هيچ احتياط خاصي نياز نيست. و محصولات آن ها مي توانند با خيال راحت با محصولات غذايي تماس بگيرند.

نخ هاي پلي پروپيلن بايد لزوما مطابق با GOST باشند. توده هاي توليد شده بوبين ها به طور متوسط 5 كيلوگرم است و تراكم سيم پيچ در آنها از 550 تا 3500 تاكس متفاوت است. استحكام نخ (توانايي مقاومت در برابر شكستگي زير بار) در كيلوگرم (نيروي) اندازه گيري مي شود و برابر با 1.4-21 كيلوگرم است.

موضوع فيبر نوري

اين موضوع كه توسط روش تقسيم طولي (فيبريژن) ساخته شده است. پس از تشكيل پليمورهاي تشكيل شده به نوارها (عرض آنها بيش از 100 ميلي متر نيست)، يك سازگاري خاص در قالب يك غلتك سوزني، تقسيم آن را انجام مي دهد. براي اين، خش هاي طولي روي سطح فيلم با آن ساخته شده است.

پس از اين، نوار ها به طوري كه طول آنها 4-10 برابر بزرگتر مي شود و درمان گرما بر روي غلطك هاي كششي در يك محفظه خاص انجام مي شود، جايي كه فيلم از درجه حرارت بالا ذوب مي شود و در نتيجه كشش داده مي شود. اين باعث مي شود يك نخ (پلي پروپيلن) يا (پلي كربنيك) پلي پروپيلن باشد.

نخ چند رشته اي

يكي از ويژگي هاي توليد اين نخ ها، استفاده از افزودني هاي خاص است كه در نتيجه مواد حاصل از آنها بسيار مقاوم در برابر اشعه هاي UV است. نخ هاي چند منظوره براي توليد چنين محصولاتي استفاده مي شود كه بايد به طور خاص به شرايط آب و هوايي، مواد شيميايي و غيره مقاوم باشد.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد نخ پروپيلن پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد نخ پروپيلن

ويژگي هاي كيسه هاي لمينت دار را بيان كنيد

خريد كيسه لمينت

ويژگي هاي كيسه هاي  لمينت دار را بيان كنيد

  • داشتن مقاومت بسيار بالا در مقابل نفوذ رطوبت كه باعث مي شود محتواي داخل گوني در زمان بسيار طولاني مدت سالم بماند مهمترين ويژگي گوني لمينت است.
  • داشتن مقاومت بسيار بيشتر  نسبت به گوني هاي ديگر موجود در بازار
  • ظاهري بسيار زيبا و  خاص
  • خانه چاپ نوشته هاي مختلف با طرح هاي مختلف با كيفيت بسيار بالا بر روي اين كيسه ها كه باعث بلند سازي توليدكنندگان مختلف مي گردد
  • همچنين  اين امكان  وجود دارد كه با انجام برش  سرد از ريش ريش شدن سركيسه جلوگيري شود
  • اين مدل از گوني ها داراي انعطاف پذيري زيادي هستند و شما خيلي راحت مي توانيد با توجه به نياز تا شكل دلخواه را به آنها بدهيد مثلاً به راحتي مي توان انتهاي كيسه را به حالت مختلف به صورت يكجا جمع كرد
  • از مهمترين ويژگي هاي اين مدل از گوني‌هاي همراه داشتن قيمت بسيار مناسب مي باشد

خوشبختانه امروز شركت‌هاي بسيار زيادي در سراسر كشور وجود دارد كه مشغول به كار توليد انواع كيسه هاي ضدآب نمونه دولتي مي باشند كه اين محصولات به راحتي در داخل كشور عرضه شده و براي تمام توليدكنندگان و مشتريان به راحتي قابل دسترس مي باشد كه در اكثر مواقع نيز به كشورهاي ديگري ساده مي گردد اين مدل از گوني‌ها مناسب‌ترين گزينه براي نگهداري محتواهاي مختلف هستند كه مقاومت بالا در مقابل رطوبت و به هوا از محتواي داخل كيسه به صورت صد در صدي محافظت مي‌كند يعني توليدكنندگان  مواد مختلف به راحتي مي توانند  بازه زماني بسيار طولاني محصولات خود را بدون فاسد شدن و با خيال راحت در انبار نگهداري كنند.

شما نيز جزء كساني هستيد كه بنا به توليد محصولات خاص نياز به دسترسي به كيسه هاي خاص براي نگهداري محصولات تان هستي خيلي راحت مي توانيد با چند دقيقه جستجو در دنياي مجازي به ليستي از توليد كنندگان معتبر انواع  گوني‌هاي  لمينت دسترسي پيدا كنيد

 ساخت انواع كيسه هاي ضد آب  لمينت

امروز معمولاً توليد انواع كيسه هاي ضد آب لبانت به وسيله شركت هاي مختلف در سراسر كشور و با استفاده از روش‌هاي خاص انجام مي‌شود در واقع استفاده از روش هاي جديد توليد بر حسب جديدترين متدهاي روز دنيا باعث شده است كه روز به روز كيفيت اين محصول افزايش پيدا كند كه به همين دليل است كه اكثر توليدات داخلي كشورهاي ديگر صادر مي گردد كه در اكثر موارد توليدكنندگان گوني‌هاي لمينت بنا به درخواست مشتريان اقدام به چاپ انواع نوشته هاي توليدكنندگان بر روي گونيها مي كنند كه  معمولاً اندازه هاي گوني هاي توليد شده با توجه به درخواست مشتري مي‌تواند تغيير پيدا كند مثلاً افرادي كه براي نگهداري محتواهاي مختلف مانند مواد معدني كشاورزي خشكبار انواع رنگها پوتها غذاي دام و طيور و غيره از اين گوني ها استفاده مي‌كنند خيلي راحت مي‌تواند با توجه به نياز خود اندازه دلخواه را به توليد كنندگان بگويند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

كيسه كامپوزيتي يا كيسه پروپيلن چيست؟

كيسه كامپوزيتي يا كيسه پروپيلن چيست؟

كيسه آردي ، سيفي جات ، حبوبات و غيره كه اغلب از جنس پلي پروپيلن مي باشد را مي توان هم به صورت چاپي و هم به صورت ساده توليد كرد و مورد استفاده قرار داد. كيسه كامپوزيت را براي كارخانجات مختلف در ابعاد گوناگون و طرح هاي چاپي با توجه به نياز مشتري توليد مي شود و به دست مصرف كننده مي رسد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با نحوه توليد و مواد به كار رفته در اين كيسه ها آشنا كنيم.

كيسه هاي پلي پروپيلن يا به اختصار كيسه هاي PP ضمن استحكام بالا، داراي وزن بسيار پايين مي باشند. به همين علت اين نوع كيسه ها اقتصادي ترين و كم هزينه ترين نوع بسته بندي براي بسياري از محصولات هستند. كيسه هاي پلي پروپيلن نياز بسته بندي بسياري از صنايع را در بالاترين استانداردهاي بسته بندي روز دنيا تامين مي نمايد. كيسه هاي پلي پروپيلن بسته به سفارش مشتري، نوع و وزن محصولات مورد بارگيري در ابعاد و همچنين با ضخامت نخ (Denier) مختلف توليد شده و جهت بسته بندي محصولات غذايي، كشاورزي، شيميايي، كود، پتروشيمي، سيمان، پليمرها، و… مورد استفاده قرار مي گيرند.

انواع كيس هاي پلي پروپيلن

  • كيسه هاي ساده و معمولي پلي پروپيلن.
  • كيسه هاي پلي پروپيلن لمينت دار براي مقاومت بالاي كيسه و همچنين مقاوم سازي محتويات در برابر رطوبت و همچنين ممانعت از ريزش و نشتي محتويات كيسه.
  • كيسه هاي پلي پروپيلن با لايه نايلوني داخلي. اين نوع كيسه ها با توجه به لايه نايلوني اضافه شده در داخل كيسه ضمن محافظت محتويات كيسه از عوامل بيروني همچون رطوبت، موجب استحكام بالاتر كيسه و ممانعت از هرگونه احتمال ريزش محتويات كيسه مي گردد.
  • كيسه هاي ضد لغزش و سرخوردن كه داراي بافت ويژه ضد لغزش بوده و موجب ممانعت از سر خوردن كيسه هاي محتوي مواد به هنگام چيدن تعداد زيادي از كيسه هاي پر شده بر روي هم در انبارهاي بزرگ مي گردد.
  • كيسه هاي مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشيد كه بسته به سفارش مشتري با اضافه نمودن مواد وِيژه در توليد نخ كيسه هاي توليدي مي توانند از  200 تا 1600 ساعت در برابر اشعه خورشيد مقاوم باشند.
  • كيسه هاي بي رنگ و شفاف كه محتويات درون آنها قابل مشاهده بوده و در بسته بندي محصولات فله و همچنين بسياري از انواع بسته بندي محصولات ديگر قابل استفاده هستند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه كامپوزيت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 

خريد كيسه كامپوزيت

آشنايي با مشخصات و كاربردهاي پلي پروپيلنPP

آشنايي با مشخصات و كاربردهاي پلي پروپيلنPP

 

نخ پلي پروپيلن كه از طريق پليمريزاسيون پروپيلن به صورت يك پليمر خطي تهيه مي گردند و به اختصار پ-پ ناميده مي شوند بعد از پيدا شدن كاتاليست زيگلرناتا توليد شدند اين كاتا ليست توليد پلي پروپيلن ايزو تاكتيك كه قادر به متبلور شدن مي باشد را امكان پذير ساخت .

اين الياف در سال 1960در ايتاليا با نام تجاري مراكلون به صورت صنعتي توليد شده وبه بازار عرضه گرديدند . خصوصيات پلي پروپيلن باعث رشد سريع آن در سطح بين المللي گرديد وبعد از مدتي نسبتاً كوتاه ، پلي پروپيلن PP توانست از نظر مقدار توليد ، چهارمين مقام را بعد از پلي استر ، نايلون وآكريليك كسب نمايد .

عدم امكان رنگررزي الياف پروپيلن به روش هاي متداول براي ديگر الياف ، باعث جلو گيري از رشد بيشتر اين ليف مصنوعي گرديده است.

الياف و نخ هاي نواري كه دو كاربرد پلي پروپيلن را تشكيل مي دهند نسبتاً به آساني به روش ذوب ريسي تهيه مي گردند و آسان بودن توليد اين نوع الياف و پائين بودن هزينه توليد استقبال بسيار گستردهاي از آن را به همراه داشته است . با بكار گيري مواد بالا برنده مقاومت در مقابل اشعه ماوراء بنفش سعي شده است عيب كم بودن مقاومت پلي پروپيلن PP در مقابل اين اشعه مرتفع گردد.

پلي پروپيلن PP داراي دماي ذوب بالا تر (175-165درجه سانتيگراد)در مقايسه با پلي اتيلن مي باشد . از نقطه نظر استحكام ومقاومت در مقابل سايش ، پلي پروپيلن PP با پلي اتيلن تفاوت زياد ندارد .

همانطور كه گفته شد پلي پروپيلن PP هم مثل پلي اتيلن با روش هاي معمول قابل رنگرزي نبوده و به روش رنگرز ي توده كه در آن قبل از تشكيل الياف ، به پليمر مذاب اضافه مي شود رنگرزي مي گردد.

لازم به ذكراست كه الياف الفيني اصلاح شده به روش شيميايي كه قادر به رنگرزي شدن با روشهاي معمولي مي باشند توليد شده اند .

به عنوان مثال پلي پروپيلن PP حاوي پلي ونيل پيريدين به صورت پخش شده ويا ونيل پيريدين كه جزئي ماكرو مولكول را تشكيل مي دهد با رنگينه هاي اسيدي قابل رنگرزي است و به هر حال قيمت تمام شده اين نوع الياف باعث گرديده است كه از رنگرزي توده به عنوان مهم ترين روش براي رنگرزي اين نوع الياف استفاده گردد.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد نخ پروپيلن پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 نخ پروپيلن

انواع مدل هاي گوني هاي لمينت

انواع مدل هاي گوني هاي لمينت

گوني لمينت لايه  يا همان  گوني نايلون دوزي شده  مي باشد كه اين مدل از كيسه ها مانند كيسه هاي يك سرباز دوخت مي‌گردند در واقع تفاوت اصلي آنها در بخش دروني مي باشد كه در قسمت دروني آن يك لايه از نايلون قرار داده مي‌شود كه معمولاً در بيشتر مواقع انتهاي گوني ها بنا به درخواست مشتري سردوزي مي گردد.

 هدف از لايه نايلوني استفاده شده در داخل كيسه اين مي باشد تا از محتواي داخل گوني  در مقابل رطوبت و يا ساير عوامل محافظت گردد كه معمولاً از اين مدل گوني ها براي نگهداري شكر و يا ساير موادي كه بايد از  از رطوبت و ساير عوامل تهديد كننده دور بمانند استفاده مي شودلازم به ذكر است كه جنس لايه بيروني  اين محصولات از پلي پروپيلن  جنس بخش داخلي آن نيز از پلي اتيلن است.

 كيسه‌هاي فشرده ضد آب و افتاب

اين گوني از نوكيسه ها نيز داراي عرض ۱ متر تاج  ۴.۲۰  سانتيمتر مي باشد كه داراي طول هاي مختلفي هستند و با توجه به سفارش مشتري توليد مي شود.

كه معمولا اين كيسه ها  در رنگ هاي سفيد و يا طوسي و يا راه راه توليد مي شوند.

يكي ديگر از ويژگي‌هاي خاص اين محصولات داشتن وزن بسيار كم حدود ۱۳۰ تا ۲۵۰ گرم است كه جنس اين گوني ها از   پرو پلين  و پلي اتيلن است كه معمولاً  ضد آب و آفتاب مي باشد.

 كيسه هاي ضد آب و آفتاب خارجي چيست؟

 اندازه اين مدل از كيسه ها از ۴ متر تا ۸ متر قابل تغيير است  كه معمولاً طول آن از ۴۰ تا ۷۵ متر مي تواند تغيير كند.

رنگ اين محصولات نيز به صورت نقره اي مشكي نارنجي و يا سبز و سفيد مي باشد كه   داراي وزن بسيار كم  حدود ۱۳۰ تا ۲۰۰ گرم است و مناسب ترين گزينه براي نگهداري مواد خاصي مي باشند كه نياز به مراقبت خاص براي جلوگيري از فاسد شدن هستند.

 كيسه هاي صادراتي لمينت چيست؟

اين محصولات جزو معروف ترين و مهم ترين گوني ها مي باشد كه استانداردهاي خاص در دنيا توليد مي‌شود كه معمولاً داراي بافت‌هاي شطرنجيم شكل بوده دليل اينكه داراي سطح بسيار صاف و يكنواخت هستند زيبايي بخصوصي دارد همچنين كيفيت اين محصولات فوق العاده بالا بوده و با چاپ شركت‌هاي توليدكننده بر روي اين گوني هاي پلاستيكي  داراي ظاهري بسيار جذاب تر مي شوند كه معمولاً جز به محصولات پرفروش مي‌باشند كه به كشورهاي ديگر نيز صادر مي‌گردند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 خريد كيسه لمينت

نخ pp يا نخ هاي پروپيلن

نخ pp يا نخ هاي پروپيلن

خريد نخ پروپيلن با توجه به نوع مصرف و قابليت هاي آنها به دو گروه تقسيم مي شوند:

1. نخ فيبريله

اين نوع نخ ها براي توليد انواع پارچه هاي پلي پروپيلن (PP)، تسمه جهت حمل ونقل، دوخت هاي صنعتي، حصيربافي، پرده دوزي، تزئينات و … قابل استفاده مي باشد.

2. نخ مولتي فلامينه (CF)

اين نوع نخ ها از رشته هاي بسيار ريزي مي شود كه در فواصل 7 الي 5 سانت به هم جوش مي خورند تا از هم باز نشوند و بتوان آنها را بصورت يك رشته نخ كه متشكل از 80 تا 400 رشته نخ است در آورد اين نوع نخ ها به خاطر رشته رشته بودن داراي مقاومت بسيار خوبي است.

پلي پروپيلن يك ليف صد درصد مصنوعي است، مونومر آن پلي پروپيلن است كه يكي از مشتقات نفتي مي باشد. پلي پروپيلن يك پليمر ترموپلاست است و ميتوان چيپس آنرا با استفاده از فرآيند ذوب ريسي تبديل به ليف كرد. الياف پلي پروپيلن كه از طريق پليمريزاسيون پروپيلن به صورت يك پليمر خطي تهيه مي شوند به اختصار پ-پ ناميده مي شوند.

ويژگي هاي نخ pp 

–      كمترين گره

–      قابل استفاده در چرخهاي صنعتي و دستي

–      يك دست و يكنواخت

–      مقرون به صرفه

–      قيمت مناسب

–      پرز گيري شده و روان

–      بسته بندي كيسه

ويژگي هاي پروپيلن باعث رشد سريع آن در سطح بين المللي شد و بعد از مدتي، پلي پروپيلن توانست از نظر مقدار توليد، چهارمين مقام را بعد از پلي استر، نايلون وآكريليك كسب كند. الياف و نخ هاي نواري دو كاربرد پلي پروپيلن را تشكيل مي دهند كه نسبتاً به آساني از ذوب ريسي تهيه مي شوند و آسان بودن توليد اين نوع الياف و پائين بودن هزينه توليد استقبال بسيار زيادي را به همراه داشته است. با به كار گيري مواد بالا برنده مقاومت در مقابل اشعه ماوراء بنفش سعي شده عيب كم بودن مقاومت پلي پروپيلن در مقابل اين اشعه مرتفع شود. نخ پلي پرو پيلن گرانول خالص توليد شده، بيشترين كاربرد را در توليد فيلتر هاي نخ تابيده ميكروني دارد، اين نخ به عنوان يكي از پر كاربرد ترين تجهيزات تصفيه آب در صنعت آب شيرين كن مورد استفاده قرار مي گيرد. با توجه به تراكم بالاي الياف، ذرات در سطح خارجي باقي مانده و آب با سطح ذرات كمتر از 5 ميكرون وارد سيستم پيش تصفيه آب مي شود.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد نخ پروپيلن پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد نخ پروپلين 

اندازه گوني هاي لمينت

اندازه گوني هاي لمينت

در حالت استاندارد گوني لمينت معمولاً در اندازه هاي ۲۵ سانتي متر در ۲ متر مي باشند كه اين اندازه ها مي تواند به درخواست مشتري تغيير پيدا كند خيلي راحت مي توانيد با توجه به نياز خود اندازه دلخواه را به شركت توليد كننده كيسه اطلاع داده و همچنين خواهان چاپ اسم خواسته شركت تازه بر روي اين گوني هستند.

زمينه‌هاي استفاده از كيسه هاي گوني لمينت چيست؟

معمولاً شركتهايي كه محصولات خاصي را توليد مي‌كنند و نياز به بسته‌بندي محصولات خاصي مانند سيمان و يا انواع كودها و غير دارند استفاده از اين مدل گوني ها را بيشتر ترجيح مي دهند چون محصولاتشان بايد به دور از رطوبت و در بازه زماني طولاني سالم نگه داشته شود كه استفاده از اين مدل گوني ها مناسب ترين گزينه مي باشد.

چند نمونه ديگر از شركتهايي كه از انواع كيسه  استفاده مي كنند مي توان به شركتهاي توليد كننده  لبنيات مكمل هاي غذايي انواع خوراك دام و طيور اشاره كرد و يا انواع شركت هاي توليد كننده خشكبار و حبوبات و يا بذرهاي كشاورزي و همچنين ادويجات نيز جزء شركتهاي توليد كننده محصولات اي مي باشند كه نياز شديدي به استفاده از گوشي هاي با كيفيت براي نگه داري سالم محصولاتشان دارند.

 همچنين لازم به ذكر است كه براي بسته بندي موادي مانند شير خشك پودر پنير و يا آرد سوخاري و غيره نيز استفاده از اين مدل گوني ها بسيار مهم مي باشد يكي ديگر از  شركت هاي توليد كننده مواد گرانول و نيز  جزء واحدهاي توليدي مي باشند كه استفاده از گوني هاي لمينت را در اولويت كار خود قرار داده اند.در واقع يكي از مهمترين و اصلي ترين ويژگي هايي كه باعث شده است اكثر توليد كنندگان مواد مختلف استفاده از اين مدل گوني ها را ترجيح دهد بالا بودن كيفيت و داشتن مقاومت بسيار بالا در مقابل نفوذ رطوبت به مواد و همچنين عدم دسترسي به برخي از حشرات در انبارها مي باشد.

 انواع مدل هاي گوني هاي لمينت

گوني هاي لمينت لايه  يا همان  گوني نايلون دوزي شده  مي باشد كه اين مدل از كيسه ها مانند كيسه هاي يك سرباز دوخت مي‌گردند در واقع تفاوت اصلي آنها در بخش دروني مي باشد كه در قسمت دروني آن يك لايه از نايلون قرار داده مي‌شود كه معمولاً در بيشتر مواقع انتهاي گوني ها بنا به درخواست مشتري سردوزي مي گردد.

 هدف از لايه نايلوني استفاده شده در داخل كيسه اين مي باشد تا از محتواي داخل گوني  در مقابل رطوبت و يا ساير عوامل محافظت گردد كه معمولاً از اين مدل گوني ها براي نگهداري شكر و يا ساير موادي كه بايد از  از رطوبت و ساير عوامل تهديد كننده دور بمانند استفاده ميشود

لازم به ذكر است كه جنس لايه بيروني  اين محصولات از پلي پروپيلن  جنس بخش داخلي آن نيز از پلي اتيلن است.

 كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه كامپوزيت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد كيسه لمينت