خواص نخ پلي پروپيلن

خواص نخ پلي پروپيلن

خريد نخ پروپيلن از الياف پليمري پيچيده اي با قدرت و دوام بالا برخوردار هستند. روند توليد بسيار پيچيده است. پلي پروپيلن ذوب شده است، با افزودن اجزاي مورد نياز خواص محصول نهايي بهبود مي يابد و يك فيلم از آن تشكيل مي شود كه به نوارها متصل مي شود. مواد حاصل شده بر روي بوبين هاي ويژه يا كويل ها به روش متقاطع زخم شده اند، كه به موجب آن موضوع بسيار ساده تر است، بدون بريدن يا چسبيده شدن.

تقاضاي بالا براي اين مواد به دليل تعداد زيادي از مزاياي آن در مقايسه با مشابه در موضوعات معمول است. نخ پلي پروپيلن با افزايش قدرت، كشش و حداقل تراكم فله مشخص مي شود. آنها مقاوم در برابر سايش، خم شدن مكرر، فرآيند پوسيدگي نيستند، داراي مقاومت بالا به مواد شوينده، آب گرم، و همچنين داراي خواص آنتي استاتيك هستند. يك واقعيت مهم اين است كه موضوعات پليمر مواد سازگار با محيط زيست هستند، بنابراين هنگام كار با آنها هيچ احتياط خاصي نياز نيست. و محصولات آن ها مي توانند با خيال راحت با محصولات غذايي تماس بگيرند.

نخ هاي پلي پروپيلن بايد لزوما مطابق با GOST باشند. توده هاي توليد شده بوبين ها به طور متوسط 5 كيلوگرم است و تراكم سيم پيچ در آنها از 550 تا 3500 تاكس متفاوت است. استحكام نخ (توانايي مقاومت در برابر شكستگي زير بار) در كيلوگرم (نيروي) اندازه گيري مي شود و برابر با 1.4-21 كيلوگرم است.

موضوع فيبر نوري

اين موضوع كه توسط روش تقسيم طولي (فيبريژن) ساخته شده است. پس از تشكيل پليمورهاي تشكيل شده به نوارها (عرض آنها بيش از 100 ميلي متر نيست)، يك سازگاري خاص در قالب يك غلتك سوزني، تقسيم آن را انجام مي دهد. براي اين، خش هاي طولي روي سطح فيلم با آن ساخته شده است.

پس از اين، نوار ها به طوري كه طول آنها 4-10 برابر بزرگتر مي شود و درمان گرما بر روي غلطك هاي كششي در يك محفظه خاص انجام مي شود، جايي كه فيلم از درجه حرارت بالا ذوب مي شود و در نتيجه كشش داده مي شود. اين باعث مي شود يك نخ (پلي پروپيلن) يا (پلي كربنيك) پلي پروپيلن باشد.

نخ چند رشته اي

يكي از ويژگي هاي توليد اين نخ ها، استفاده از افزودني هاي خاص است كه در نتيجه مواد حاصل از آنها بسيار مقاوم در برابر اشعه هاي UV است. نخ هاي چند منظوره براي توليد چنين محصولاتي استفاده مي شود كه بايد به طور خاص به شرايط آب و هوايي، مواد شيميايي و غيره مقاوم باشد.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد نخ پروپيلن پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد نخ پروپيلن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.