خريد انواع گوني پلاستيكي سيمان با قيمت ارزان

خريد كيسه لمينت

خريد انواع گوني پلاستيكي سيمان با قيمت ارزان

انواع گوني سيمان كدام است؟ قيمت گوني پلاستيكيad star در بازار تهران چقدر است؟ جهت خريدن انواع گوني پلاستيكي سيمان در اصفهان و تهران و رشت و تبريز به كجا مراجعه كنيم؟ چاپ روي كيسه پلاستيكي سيمان و گچ چگونه است؟ امروزه جهت حمل و نقل سيمان از انواع گوني پلاستيكي لمينت و ad star استفاده مي شود . تا ضايعات هدر رفتن سيمان در حمل و نقل و نفوذ رطوبت و پاره شدن گوني سيمان به حداقل برسد. در اين مقاله سعي در پاسخگويي به تعدادي از اين سوالات داريم.

انواع گوني سيمان كدام است؟

استفاده از سيمان يكي از منظره مصالح مواد پر مصرف در صنعت راهسازي و ساختمان مي .سالانه ميليون ها تن سيمان توليد مصرف شود .با توجه به پودري بودن سيمان يكي از مهمترين مشكلات موضوع حمل و نقل و بسته‌بندي و انبار كردن سيمان ميباشد. لذا در قديم جهت حمل و نقل سيمان از كيسه هاي كاغذي محكم استفاده مي گشت. اما امروزه جهت حمل و نقل سيمان از انواع گوني پلاستيكي لمينت و ad star استفاده مي شود .ضايعات هدر رفتن سيمان در حمل و نقل و نفوذ رطوبت و پاره شدن گوني سيمان به حداقل برسد. انواع گوني مورد استفاده براي حمل و نقل و بسته بندي سيمان عبارتند از :

  • گوني كاغذي سيمان
  • گوني پلاستيكي لمينت
  • گوني پلاستيكad star

قيمت گوني پلاستيكي ad star در بازار تهران چقدر است؟

مشتريان اصلي گوني ad star كارخانجات سيمان مي باشد كه جهت بسته بندي و حمل و نقل و انبار كردن سيمان از اين رو كيسه گوني استفاده مي‌كنند.

برخي ويژگي هاي اين كيسه ها عبارتند از:

  • يكي از ويژگي هاي خوب اين كيسه، نداشتن ضايعات هنگام پركردن، بارگيري و تخليه ميباشد.
  • در ساخت اين نوع كيسه ها از هيچگونه چسبي استفاده نميگردد.
  • بر خلاف پاكت هاي كاغذي پس از گذشت زمان قابل مصرف بوده و امكان بازيافت دارد.

اين كيسه ها قابل استفاده جهت بسته بندي و حمل و نقل موارد زير مي باشد:

1-انواع سيمان

2-شن و ماسه

3-گچ و خاك

4-نمك و شكر

5-حبوبات

6-غذاي حيوانات

7-كود شيميايي

8-آرد گندم و برنج

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد گوني لمينتي پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.