ويژگي هاي گوني لمينت شده

ويژگي هاي گوني لمينت شده

شايد شما هم در ابتدا فكر كرده باشيد كه تنها ويژگي كيسه لمنيت دار ضد آب بودن آن هاست. اما در اينجا ما شما را با ساير ويژگي هاي اين گوني هاي لمينت شده آشنا مي كنيم:

  • انعطاف بالا هنگام جابجايي اجسام سنگين
  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • استحكام بالا در برابر برخورد با اجسام تيز و برنده
  • عمر نسبتا طولاني تر نسبت به گوني هاي پلاستيكي ساده
  • قابليت چاپ روي گوني هاي پلاستيكي لمينت شده
  • قابليت بازيافت به دفعات مختلف

كاربرد كيسه گوني لمينت دار

هميشه با اضافه شدن به ويژگي هاي يك محصول، كاربردهاي آن نيز در كسب و كارهاي مختلف بيشتر مي شود. گوني هاي پلاستيكي نيز از اين امر مستثني نيستند. مقاومت در برابر آب نيز ويژگي منحصر به فردي است كه كاربردهاي بسيار زيادي را همراه با خود براي پارچه ها و كيسه هاي لمينت شده به همراه مي آورد. در ادامه به توضيح مختصر معمترين آن ها مي پردازيم:

جابجايي مصالح ساختماني

استفاده از گوني لمينت شده براي مصالح ساختماني جزء مهمترين و بيشترين كاربردها محسوب مي شود. به اين دليل كه شايد بتوان براي جابجايي مواد غذايي از كيسه هاي كنفي نيز استفاده كرد، اما نوع بافت اين كيسه ها براي جابجايي هيچ كدام از مصالح ساختماني مناسب نيستند. بسته شدن منافذ گوني هاي پلاستيكي با مواد ضد آب باعث شده است اين گوني ها گزينه مناسبي به عنوان كيسه هاي مناسب براي جابجاي شن، ماسه، گچ و سيمان باشند.

جابجايي و نگهداري مواد غذايي

از آنجايي كه آب و رطوبت به مواد غذايي صدمه زده و باعث خراب و فاسد شدن آن ها مي شوند، مقاومت گوني هاي پلاستيكي لمينت دار در برابر آب، باعث شد بيش از پيش از آن ها براي نگهداري، ذخيره و جابجايي مواد خوراكي استفاده شود. از اين محصولات بيشتر براي جابجايي محصولات كشاورزي مثل سيب زميني و پياز، همچنين به عنوان كيسه برنج و گوني حبوبات استفاده مي شود.

گوني لمينت در صنعت شهرسازي

بيشترين مصرف كيسه گوني هاي لمينت شده در صنعت شهرسازي براي قيرگوني كردن خيابان ها و كوچه ها است. استحكام بالاي آن ها و همچنين مقاومت بيشترشان در برابر حرارت نسبت به گوني هاي پلاستيكي ساده، و همچنين ارزان بودنشان در برابر ساير گوني ها، باعث مي شود اين محصولات گزينه بسيار مناسبي براي قيرگوني باشند.

گوني پلاستيكي لمينت دار به عنوان گوني ساختماني

گوني هاي ساختماني اكثرا به عنوان نماي ساختمان استفاده مي شوند. به طور كلي نيز وظيفه نماي ساختمان مانعي براي نفوذ آب، باد و آفتاب به داخل ساختمان هاي در حال ساخت و حفاظت از جان عابران در برابر پرتاب مصالح به پياده رو هاست. گوني هاي لمينت شده نيز به دليل ضد آب بودن و قيمت مناسبشان در برابر توري هاي ساختماني گزينه خوبي براي پروژه هاي ساختماني كم ارتفاع و كوچك هستند. براي اين منظور از رول گوني هاي پلاستيكي لمينت شده كه به صورت متري در بازار به فروش مي رسند به عنوان گوني نماي ساختمان ضد آب استفاده مي كنند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است.  در صورت نياز به خريد كيسه صنعتي پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

خريد كيسه لمينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.