انوع گوني در صنعت و كاربرد آن ها (بخش اول)

خريد كيسه لمينت

انوع گوني در صنعت و كاربرد آن ها (بخش اول)

بسته بندي در صنايع مختلف ويژگي هاي خاص خود را دارد اما بيشتر صنايع براي بسته بندي محصولات خود از نوعي گوني استفاده مي كنند. با توجه به جنس متريالي كه قرار است بسته بندي شود، نوع، جنس و شكل گوني ها با هم متفاوت هستند. توليدكنندگان گوني نيز با توجه به نياز مشترياني خود براي توليد محصولات در ابعاد و اشكال و از همه مهم تر متريال متنوع تلاش مي كنند. خوشبختانه با توجه به پيشرفت فناوري امروز توليدكنندگان ايراني اين فرصت را دارند كه علاوه بر گوني هاي كنفي متداول و قديمي گوني هاي پلاستيكي، كاغذي و كرافت را توليد و به ديگر توليدگنندكان عرضه دارند. هر كدام از اين محصولات براي بسته بندي محصول خاصي طراحي و توليد مي شود. در ادامه بيشتر با اين محصولات آشنا خواهيم شد:

انواع گوني مورد استفاده در صنعت

قبلا هم گفتيم كه انواع گوني بر اساس ابعاد و متريال استفاده شده در ساخت با هم متفاوت هستند؛ اما بيشترين تفاوت احساس شده در بين اين محصولات جنس گوني است. از اين رو بيشتر درباره انواع گوني بر اساس متريال استفاده شده در ساخت آن ها بحث كرده و كاربرد آن ها در صنعت را بررسي خواهيم نمود:

گوني كنفي

به واقع مي توان گفت كه گوني كنفي يكي از قديمي ترين انواع گوني در دنيا است. به روايت تاريخ اولين بار 8 هزار سال پيش از الياف كنف براي توليد گوني استفاده شده است. كنف نوعي گياه مقاوم است كه در گذشته هاي دور براي توليد لباس و گوني مورد استفاده قرار مي گرفت. مقاومت و دوام آن به قدري بالا بود كه براي جابجايي اشياي سنگين از آن استفاده مي شده است. از ديگر ويژگي هاي خاص اين محصول جذب رطوبت بالاي آن است. به همين دليل در محصولاتي كه نياز به حفظ رطوبت دارند از اين نوع بسته بندي استفاده مي شود. براي توليد اين محصول بايد مراحل ريسندگي، بافندگي، چاپ، برش، دوخت و بسته بندي را پشت سر گذاشت. بد نيست بدانيد كه اغلب گوني كنفي به صورت رول توليد و به فروش مي رسد و صنايع بسته به نياز خود آن را برش داده و در صورت نياز مي دوزند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.