انوع گوني در صنعت و كاربرد آن ها (بخش دوم)

خريد كيسه لمينت

انوع گوني در صنعت و كاربرد آن ها (بخش دوم)

بسته بندي در صنايع مختلف ويژگي هاي خاص خود را دارد اما بيشتر صنايع براي بسته بندي محصولات خود از نوعي گوني پلاستيكي استفاده مي كنند. با توجه به جنس متريالي كه قرار است بسته بندي شود، نوع، جنس و شكل گوني ها با هم متفاوت هستند. توليدكنندگان گوني نيز با توجه به نياز مشترياني خود براي توليد محصولات در ابعاد و اشكال و از همه مهم تر متريال متنوع تلاش مي كنند. خوشبختانه با توجه به پيشرفت فناوري امروز توليدكنندگان ايراني اين فرصت را دارند كه علاوه بر گوني هاي كنفي متداول و قديمي گوني هاي پلاستيكي، كاغذي و كرافت را توليد و به ديگر توليدگنندكان عرضه دارند. هر كدام از اين محصولات براي بسته بندي محصول خاصي طراحي و توليد مي شود. در ادامه بيشتر با اين محصولات آشنا خواهيم شد:

انواع گوني كنفي

گوني هاي كنفي به دسته درجه يك، دو و سه تقسيم مي شوند. اين تفاوت بيشتر در ميزان تراكم بافت و درشت بودن سوراخ هايي است كه در اين بافت وجود دارد. هر كدام از اين مدل ها كاربرد خاص خود را دارد. از گوني كنفي درجه يك كه تراكم بافت بالا و سوراخ هاي ريز دارد بيشتر به عنوان فيلتر در صنايع مانند كارخانه هاي نيشكر استفاده مي شود. از اين مدل براي بسته بندي نيز استفاده مي شود؛ اما گوني كنفي درجه 2 بافت درشت و تراكم متوسطي دارد و گزينه مناسبي براي قيرگوني به شمار مي آيد. به همين دليل بيشترين استفاده از آن در صنايع راه سازي و ساختمان سازي است. گوني درجه 3 نسبت به ديگر انواع بافت با تراكم كم و سوراخ هاي درشت دارد. از اين محصول براي بسته بندي محصولات كشاورزي مانند سبزيجات و پنبه استفاده مي شود.

قيمت كيسه گوني كنفي

قيمت گوني كنفي بر اساس متراژ مورد نياز و ميزان تراكم بافت تعيين مي شود. گوني كنفي درجه يك قيمت بيشتري نسبت ديگر انواع خواهد داشت؛ اما اگر بخواهيم به صورت كلي اين مدل گوني را با ديگر انواع بررسي كنيم قيمت گوني كنفي ارزان تر از ديگر انواع بسته بندي و گوني خواهد بود.

گوني كنفي

به واقع مي توان گفت كه گوني كنفي يكي از قديمي ترين انواع گوني در دنيا است. به روايت تاريخ اولين بار 8 هزار سال پيش از الياف كنف براي توليد گوني استفاده شده است. كنف نوعي گياه مقاوم است كه در گذشته هاي دور براي توليد لباس و گوني مورد استفاده قرار مي گرفت. مقاومت و دوام آن به قدري بالا بود كه براي جابجايي اشياي سنگين از آن استفاده مي شده است. از ديگر ويژگي هاي خاص اين محصول جذب رطوبت بالاي آن است. به همين دليل در محصولاتي كه نياز به حفظ رطوبت دارند از اين نوع بسته بندي استفاده مي شود. براي توليد اين محصول بايد مراحل ريسندگي، بافندگي، چاپ، برش، دوخت و بسته بندي را پشت سر گذاشت. بد نيست بدانيد كه اغلب گوني كنفي به صورت رول توليد و به فروش مي رسد و صنايع بسته به نياز خود آن را برش داده و در صورت نياز مي دوزند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.