انوع گوني در صنعت و كاربرد آن ها (بخش چهارم)

خريد گوني

انوع گوني در صنعت و كاربرد آن ها (بخش چهارم)

بسته بندي در صنايع مختلف ويژگي هاي خاص خود را دارد اما بيشتر صنايع براي بسته بندي محصولات خود از نوعي گوني پلاستيكي استفاده مي كنند. در ادامه بيشتر با اين محصولات آشنا خواهيم شد:

گوني پلاستيكي 

با توجه به مزايايي كه پلاستيك دارد امروز گوني پلاستيكي بيشترين استفاده را در صنايع بسته بندي دارد. امروزه تنوع بسيار زيادي در توليد اين محصول ديده مي شود و توليدكنندگان اين محصول بسته به سفارش مشتري آن را در انواع ساده، ضد آفتاب، زيپ دار و رولي توليد و به بازار عرضه مي دارد. مواد اوليه مورد استفاده در توليد اين محصول پلي پروپيلن و پلي اتيلن هستند. از مزاياي اين مواد اوليه بايد به سبك بودن، شفافيت و مقاومت بالاي آن در برابر پارگي و رطوبت اشاره داشت. پلي پروپيلن مقاومت و انعطاف بيشتري در مقايسه با پلي اتيلن دارد.

مزاياي استفاده از گوني پلاستيكي

مزاياي اين محصول به قدري بالا است كه امروز خريد گوني پلاستيكي و استفاده از آن در صنايع مختلف روز به روز بيشتر مي شود. از اين مزاياي مي توان به موارد زير اشاره داشت:

بافت فشرده اين محصول از ريخته شدن و يا هدر رفت محتويات پيشگيري مي كند. اين محصول يكي از بهترين متريال براي بسته بندي مواد ريز و پودري مانند گچ، برنج، آرد و سيمان است.

وزن كم اين بسته بندي حمل و نقل آن را ساده مي سازد.

روي بسته بندي پلاستيكي به راحتي مي توان انواع چاپ را انجام داد.

مقاومت بالاي اين بسته بندي در برابر رطوبت، گرما، سرما و عوامل محيطي مثال زدني است.

برخلاف تصور گوني پلاستيك به راحتي قابل بازيافت است؛ به طوري كه از آن مي توان بارها و بارها استفاده نمود.

قيمت مناسب نيز مهم ترين مزيت گوني پلاستيكي با ديگر محصولات است.

كاربرد گوني پلاستيكي در صنايع

از گوني پلاستيكي بيشتر براي بسته بندي مواد و محصولاتي كه ريز هستند و حالت پودري دارند استفاده مي شود. حال اين محصول مي تواند آرد و برنج باشد كه در صنايع مواد غذايي كاربرد دارد و يا سيمان و گچ باشد كه در صنايع ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند. از اين محصول به عنوان سايه بان جهت ايجاد سقف موقت در ساختمان سازي و نماي ساختمان نيز استفاده مي شود. بسته بندي محصولات كشاورزي از ديگر كاربرد اين گوني ها هستند.

قيمت گوني پلاستيكي

در زمان خريد گوني پلاستيكي بهتر است در ابتدا به نوع مورد نياز توجه داشته باشيد چرا كه قيمت اين محصول بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود. توليدكنندگان بسته به نياز مشتري آن را در ابعاد مختلف توليد مي كند و هر چه سايز بزرگتري نياز داشته باشيد بايد هزينه بيشتري در نظر بگيريد. قيمت گوني پلاستيكي رولي براي صنايع بزرگ گزينه بهتر و مقرون به صرفه تري است.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.