خريد عمده گوني برنج

خريد كيسه لمينت

خريد عمده گوني برنج

بيشترين خريد عمده گوني پلاستيكي توسط كشاورزان و انبارداران مواد غذايي انجام مي شود. براي كشاورزان و عرضه كنندگان برنج به دليل مصرف بالايي كه دارند، خريد عمده گوني برنج به صرفه تر است. خريد عمده گوني براي برنج در ابعاد مختلف و به صورت رولي يا كيسه اي انجام مي شود. توليدكنندگان گوني خالي برنج نسبت به نياز مشتريان خود، پارچه گوني ها را به صورت خام، يا به صورت دوخته شده تحويل مشتري مي دهند. مزيت رول ها در اين است كه خريداران عمده گوني برنج مي توانند آن ها را نسبت به نياز خود در ابعاد مختلف برش داده و از گوني ها استفاده كنند. خريد عمده گوني هاي برنج در ظرفيت هاي مشخصي انجام مي شود:

ده كيلوگرم

بيست كيلوگرم

سي كيلوگرم

چهل كيلوگرم

پنجاه كيلوگرم

لازم به ذكر است كه خريد عمده گوني برنج با ظرفيت بالا در انبارهاي مواد غذايي و  براي جابجايي برنج معمول تر است. ولي براي نگهداري خانگي و فروشگاه ها از گوني هايي با ظرفيت كمتر و كوچكتري استفاده مي كنند.

گوني برنج كنفي

در ساخت پارچه هاي گوني كنفي از ساقه گياه شاهدانه استفاده مي شود. براي دوختگوني برنج كنفي، الياف كنفي از ساقه اين گياه تهيه شده و به هم بافته مي شوند. سپس در ابعاد مختلف تهيه و در بازار عرضه مي شود. الياف توليد شده كلفت تر از الياف تهيه شده از پنبه هستند. بنابراين بافت اين گوني ها نيز از گوني هاي نخي درشت تر است. در ادمه به توضيح معايب و مزاياي گوني هاي كنفي مي پردازيم:

بافت درشت گوني هاي برنج كنفي، آن ها را به مناسب ترين گوني براي نگهداري و جابجايي برنج تبديل كرده است.

ميزان جذب رطوبت اين گوني ها نسبت به گوني هاي نخي بالاتر است. اين به دليل جنس الياف آن ها مي باشد.

وزن گوني هاي كنفي از گوني هاي نخي بيشتر است. در واقع مي توان گفت اين گوني ها جزء سنگين ترين كيسه ها هستند. به همين دليل هنگام خريد عمده گوني برنج، جابجايي آن ها سخت تر است.

قيمت اين گوني ها از گوني هاي نخي بالاتر است. هرچند خريد عمده كيسه برنج كنفي به صرفه تر از خريد تكي آن است، اما همچنان هزينه زيادي در بر مي گيرد.

استقامت آن ها در جابجايي وزن زياد به گونه اي است كه از آن ها براي جابجايي برنج در وزن هاي زياد استفاده مي شود.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.