انواع گوني پلاستيكي

خريد كيسه لمينت

انواع گوني پلاستيكي

گوني پلاستيكي بر اساس كاربرد و نوع مواد به كار رفته در اليافشان انواع مختلف دارند. كه در زير به شرح مختصري از آن ها مي پردازيم:

 گوني پلاستيكي ساده

اين نوع از گوني هاي پلاستيكي، در برابر آفتاب مقاوم نيستند. بنابراين چنانچه ساعات زيادي در معرض آفتاب قرار بگيرند پوسيده مي شوند. به همين دليل براي مكان هايي كه تابش مستقيم آفتاب دارند مناسب نيستند. همچنين اين گوني ها ضد آب هم نبوده و آب و رطوبت به داخل آن ها نفوذ مي كند.

گوني پلاستيكي ضد آب

همانطور كه گفتيم گوني هاي پلاستيكي از پلي پروپيلن (PP) يا پلي اتيلن(PE) ساخته مي شود. هر كدام از اين كيسه ها نيز چنانچه با مواد پليمري خاص لمينت شده باشند، به گوني هاي پلاستيكي لمينت شده، كه اصطلاحا به آن ها گوني هاي پلاستيكي ضد آب مي گويند، تبديل مي شوند. قيمت انواع گوني هاي پلاستيكي لمينت شده بيشتر است، اما مقاومتشان بيشتر شده و در برابر رطوبت نيز مقاوم هستند.

گوني پلاستيكي ضد آفتاب

گاهي الياف به كار برده شده در گوني هاي پلاستيكي به مواد ضد يو وي آغشته مي شوند. اين كار آن ها را به گوني هاي ضد آفتاب تبديل مي كند. اين گوني ها در برابر نور مستقيم آفتاب مقاوم بوده و كمتر دچار پوسيدگي مي شوند. بيشترين مصارف اين گوني ها به عنوان سايه بان در فضاهاي باز مي باشد. ماندگاري گوني هاي ضد آفتاب، در برابر گوني هاي ضد آب بيشتر است.

گوني پلاستيكي زيپ دار

پارچه اين گوني ها به دليل استحكام بيشترشان، جايگزين مناسبي براي كيسه هاي پلاستيكي هستند. بنابراين در بسياري از موارد از آن ها كيسه هاي زيپ داري ساخته مي شود و در مصارف خانگي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين امر باعث مي شود از كيسه هاي پلاستيكي كمتري استفاده شده و آسيب كمتري به محيط زيست وارد شود.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.