بررسي كامل تفاوت هاي گوني هاي لمينت

خريد كيسه لمينت

بررسي كامل تفاوت هاي گوني هاي لمينت(ضد آب)، ضد آفتاب، گوني پلي اتيلني و..؟

در زير دلايل محبوبيت و مناسب بودن استفاده از گوني لمينت (ضد آب)، ضد آفتاب، گوني پلي اتيلني و مزاياي آن نسبت به ساير بسته بندي هاي سنتي آورده شده است، براي آشنايي بيشتر با اين موضوع و شناخت كامل مزايا و معايب آنها پيشنهاد مي كنم ادامه مطلب را دنبال كنيد.

چرا گوني پلي اتيلني بافته شده؟

وقتي صحبت از بسته بندي پلاستيكي مي شود، براي انتخاب گوني پلاستيكي پلي اتيلني از ساير مواد بسته بندي پلاستيكي، مزاياي زيادي وجود دارد.

  1. 1.     مقرون به صرفه بودن:

مناسب بودن و با كيفيت بودن پلي اتيلن نسبت به ساير اشكال بسته بندي پلاستيكي باعث سبقت اين محصول از ديگر گوني ها مي شود. به دليل طراحي منحصر به فرد اين نوع گوني و نيز بافت نوارهاي پلاستيكي در دو جهت (تار و پود) گوني پلاستيكي اين محصول را محكم تر و ماندگارتر مي كند.

تقريباً هيچ كششي وجود ندارد حتي اگر با بارهاي سنگين اما محاسبه شده پر شود، به همين دليل احتمال پاره شدن يا شكستن گوني بسيار كم است، به همين دليل اين محصول در تضاد با گوني هاي گوني هاي لمينت(ضد آب)، ضد افتاب يا كاغذ است.

 

  1.  مقادير اضافه شده:

وقتي نوبت به تنوع مي رسد، گوني پلاستيكي لمينت(ضد آب)، ضد آفتاب مي توانند با چاپ شش رنگ با كيفيت بالا و يك لايه پوشش نازك روي آن چاپ شوند، كه به آن لمينيت مي گويند. اين چاپ ممكن است شامل مارك تجاري، توضيحات محصول، محتواي بسته بندي و ساير اطلاعات مربوط به محصول يا مارك تجاري باشد كه گوني  را به عنوان ابزاري براي بازاريابي و ابزار تبليغات خود براي شركت در مي آورد.

  1.  گوني هاي پلي پروپيلن سبز است:

وقتي صحبت از سازگاري با محيط زيست مي شود، گوني پلاستيكي پلي پروپيلن نسبت به پلاستيك هاي ديگر داراي برتري است. مطالعات مختلف ثابت مي كند كه گوني هاي بافته شده پلي پروپيلن به دليل قابل تجزيه بيولوژيكي بودن نسبت به ساير بسته بندي هاي پلاستيكي سنتي به طرز چشمگيري بهتر هستند.

در اكثر موارد ممكن است گوني هاي استفاده شده مجدداً مورد استفاده قرار گيرند يا ۱۰۰٪ براي توليد مجدد گوني هاي بافته شده يا برخي از محصولات پلاستيكي ديگر دوباره بازيافت شوند. در بدترين حالت دور ريختن، گوني هاي پلي پروپيلن به سرعت خراب مي شوند و آسيب قابل توجهي به محيط زيست وارد نمي كنند.

  1.  ثبات:

گوني پلاستيكي پلي اتيلن براي پايداري و عملكرد در برابر عناصر محيطي طراحي شده و مقاومت بالايي دارد. در بيشتر موارد، نقطه ذوب گوني هاي هاي پلي اتيلن بالاتر از ۱۶۰OC است و اين بدان معناست كه مي تواند در شرايط سخت تر نسبت به پلاستيك هاي ديگر در امان بماند.

خصوصيات گوني هاي بافته شده از پلي پروپيلن و پلي اتيلن براي از دست ندادن شكل و مقاومت در برابر دما، آن را براي حمل و نقل و ذخيره سازي كالاهاي مختلف از جمله سيمان، غلات، دانه ها، مواد شيميايي، برنج، شكر، خوراك دام، آردها و اقلام مختلف مناسب تر مي كند.

يك پوشش ورقه ورقه يك لايه پايداري و استحكام اضافي را فراهم مي كند در حالي كه نه تنها جلوه بصري را افزايش مي دهد بلكه گوني را غير قابل تنفس مي كند تا از محتواي ذخيره شده در برابر رطوبت و ساير اثرات محيطي محافظت كند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.