كيسه گوني چه سايزهايي دارد و موارد مصرف كيسه گوني

خريد كيسه لمينت

كيسه گوني چه سايزهايي دارد و موارد مصرف كيسه گوني

با پيشرفت فناوري در حوزه توليد  گوني پلاستيكي  خريداران مي توانند متناسب با نياز خود بهترين و مناسب ترين محصول  را از توليد كنندگان با قيمت ارزان خريداري كنند. در حال حاضر گوني هاي پلاستيكي را مي توانيد در اندازه ها، وزن ها، رنگ ها، الگوها و مقاومت هاي مختلف براي كاربردهاي مختلف در صنايع مختلف مانند غذا، كشاورزي، مواد شيميايي و غيره خريداري كنيد.

گوني هاي توليدي براي بسته بندي، ذخيره سازي و حمل و نقل دانه ها، غلات، آردها، كالاهاي مختلف مصرفي انسان، خوراك دام، برنج، زغال چوب، يخ و بسته بندي بار و اقلام پيك مناسب هستند. در زير انواع مختلف گوني هاي پلاستيكي توليد شده بررسي شده است، با ما همراه باشيد تا بيشتر با آنها آشنا شويد:

گوني هاي پلي پروپيلن:

بر اساس مطالعه انجام شده در اين خصوص خطرات زيست محيطي مرتبط با پلي اتيلن باعث اتخاذ كيسه ها و گوني هاي بافته شده از پلي پروپيلن شده است. به دليل هزينه، استحكام و موارد محيط زيستي، گوني پلاستيكي پلي پروپيلن بافته شده چند لايه همچنان همتايان غير چند لايه خود را در بازار فروش سركوب مي كند، كيسه ها و گوني هاي بافته شده از پلي پروپيلن (PP) ۶۰٪ از فروش جهاني را تشكيل مي دهند. بر اساس تحقيق انجام شده انتظار مي رود كه بازار گوني هاي بافته شده از پروپيلن  بين ۴ تا ۸ درصد رشد سالانه در حجم متوسط ​​داشته باشد.

طبق مطالعه “بازار كيسه و گوني هاي بافته شده از پلي پروپيلن” خطرات زيست محيطي مرتبط با پلي اتيلن (PE) باعث افزايش استفاده از كيسه ها و گوني هاي بافته شده با پلي پروپيلن شده است. به نظر برخي از كارشناسان ورود سريع به صنعت خرده فروشي در بخش كالاهاي مصرفي سريع  كه منجر به تكثير خرده فروشي ها شده است، همچنان براي رشد بازار گوني پلاستيكي توليد شده از پروپيلن مفيد خواهد بود.

كشورها قانوني را تصويب مي كنند كه استفاده از گوني هاي پلاستيكي و گرفتن ماليات را براي جبران تأثيرات زيست محيطي ناشي از توليد و دفع آنها منع مي كند. گوني هاي پلاستيكي يكبار مصرف، بسته به ضخامت آنها، معمولاً تحت اين ممنوعيت قرار مي گيرند.

توليدكنندگان گوني پلاستيكي، محصولات گسترده اي را با توجه به نيازهاي مصرف كنندگان و صنايع توليد و به بازار عرضه مي كنند. گوني هاي لمينت(ضد آب)، ضد آفتاب و گوني پلي اتيلني همچنان بر بازار اين محصول در كشور تسلط دارند، در مجموع بيش از ۵۰٪ سهم بازار را از نظر ارزش و حجم تشكيل مي دهند. اين امر با تقاضاي مداوم مصرف كنندگان در حال گسترش و پيشرفت است.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.