چرا گوني پلاستيكي را براي بسته بندي فله مناسب است؟

خريد كيسه لمينت

چرا گوني پلاستيكي را براي بسته بندي فله مناسب است؟

بسته بندي با استفاده از گوني پلاستيكي نقش متنوعي را در محافظت از محصولات، جلوگيري از فساد، آلودگي، افزايش مدت زمان ماندگاري، اطمينان از ذخيره سازي ايمن و در نتيجه كمك به دسترسي آسان آنها به مصرف كنندگان، ايفا مي كند. گوني توليد شده از مواد PP بهترين انتخاب براي بسته بندي فله است.

گوني هاي بافته شده از پلي پروپيلن براي بسته بندي مواد غذايي و شكر و به خصوص براي بسته بندي كالاهاي خوراكي براي استفاده داخلي و صادرات مناسب هستند.

پلي اتيلن با دانسيته پايين پركاربردترين پلاستيك در جهان براي ساخت گوني پلاستيكي رول است. اين پليمري است كه بيشتر در زندگي روزمره مي بينيد. پلي اتيلن با چگالي كم ماده اي است كه در بيشتر كيسه هاي پلي استفاده مي شود. اين مواد همچنين ماده اي است كه هنگام چاپ آگهي هاي پلاستيكي رول از آن استفاده مي كنيم. اين خاصيت قدرت، انعطاف پذيري و خاصيت انسداد آب را فراهم مي كند.

پلي اتيلن تخريب پذير:

با استفاده از پلي اتيلن زيست تخريب پذير براي آگهي هاي رول پلاستيكي خود، در كاهش ضايعات پلاستيكي كمك مي كنيد. اين مواد به جاي ۱۰۰ سال در محل هاي دفن زباله طي يك دوره ۱۰ساله تخريب مي شوند (بستگي به نوع پلاستيك خاص و همچنين محيطي كه در آن به كار رفته است). افزودني پلاستيكي زيست تخريب پذير بهترين روش براي توليد گوني پلاستيكي زيست تخريب پذير است.

توجه داشته باشيد جذابيت از اثر چاپ براي گوني پلاستيكي بسيار مهم است زيرا همان چيزي است كه نظر مصرف كنندگان را به خود جلب مي كند. اينكه از چه رنگ، طرح و موادي استفاده مي شود، كاملاً مورد تفكر بازاريان قرار گرفته است. گوني يا كيسه هاي محصول توانايي جلب توجه مصرف كنندگان را دارد و صرفاً بر اساس آنچه از بسته بندي مي بينند تصميم مي گيرد كالاي شما را به جاي كالايي كه معمولاً خريداري مي كنند انتخاب كند.

تبليغات روي گوني محصول نيز بر تصميمات مصرف كننده تأثير مي گذارد. كيسه محصول چيزي است كه محصول شما را از بقيه متمايز مي كند. اين موضوع توانايي فروش محصول شما را بالا مي برد، در نتيجه تلاش هاي زيادي براي بازاريابي به وجود مي آورد.

توليدكنندگان گوني پلاستيكي، كاملاً با نياز بازار آشنا هستند و محصولي را توليد كرده اند كه به طور خاص براي غلبه بر برخي از اشكالات آزار دهنده، گوني هاي بزرگ و چند جداره طراحي شده است.گوني هاي پلي پروپيلن بافته شده از هزاران رشته پلاستيك بافته شده با هم تشكيل يك ورق پارچه بسيار محكم و فوق العاده با دوام را داده اند كه قابل حمل بيش از پنجاه پوند وزن را بدون مشكل دارند. آنها همچنين بسيار پايدار هستند و به ندرت هنگام افتادن پاره مي شوند يا مي تركند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.