كاربرد گوني هاي پلاستيكي يكبار مصرف ؟

كاربرد گوني هاي پلاستيكي يكبار مصرف ؟

گوني پلاستيكي يكبار مصرف براي انواع مشاغل مناسب است و براي مشتريان طراحي شده است تا بارها از آنها استفاده كنند. اين گوني هاي با دوام بيشترين مواد را در خود جاي مي دهد و به شما اين امكان را مي دهد تا گوني هاي كمتري را براي همان مقدار مواد مورد نظر استفاده كنيد. آنها اغلب در انواع عايق بندي شده و عايق بندي نشده در دسترس هستند تا اطمينان حاصل شود كه مواد مورد نظر شما به بهترين شكل حمل مي شود. اين گوني ها همچنين در هزينه هاي تهيه گوني صرفه جويي مي كنند و يك مزيت سازگار با محيط زيست و صرفه جويي در هزينه را به شما مي دهند.

گوني پلاستيكي يكبار مصرف داراي ويژگي هاي مختلفي است كه آن را به يكي از رايج ترين گوني هاي مورد استفاده در جهان تبديل مي كند و بسياري از اين كيفيت ها باعث شده اين محصول را به يك ماده عالي براي گوني هاي پلاستيكي تبديل كند. اين نوع از گوني ها سبك وزن هستند، در برابر دما، آب و بخار مقاوم مي باشند، داراي مقاومت كششي بالايي هستند، نسبتاً شفاف است و از دستورالعمل هاي مربوط به استانداردهاي جهاني نيز برخوردار اند.

اين ويژگي ها با هم تركيب مي شوند و گوني هاي همه كاره اي ايجاد مي كنند كه هم براي مواد كشاورزي و هم براي نگهداري مواد غذايي در خرده فروشي عالي هستند. گوني هاي ذخيره سازي مواد DPE به فروشگاه هاي مواد غذايي، فروشگاه هاي رفاهي، اغذيه فروشي ها يا رستوران شما اين امكان را مي دهد تا صرف نظر از نحوه استفاده از آن، با كارايي بيشتري كار كند.

اين نوع گوني پلاستيكي معمولاً براي نگهداري، ذخيره سازي و يا حمل مواد مختلف استفاده مي شود. از آنجا كه پلي اتيلن با چگالي كم قابل تنفس است، در مقايسه با يك كيسه پلي پروپيلن، محصولات ذخيره شده بدون يخچال يا انجماد به مدت طولاني دوام نخواهند داشت. گوني هاي پلاستيكي ذخيره سازي پلي اتيلن اگرچه به اندازه گوني هاي پلي پروپيلن قوي نيستند اما توانايي ذخيره مواد عمده را دارند. علاوه بر اين، گوني هاي شفاف شناسايي محتواي آن را آسان مي كند، بنابراين مي توانيد در يك محيط سريع از آنها استفاده كنيد.

بزرگترين تفاوت گوني هاي پلاستيكي پلي پروپيلن و پلي اتيلن در اين است كه گوني هاي پلاستيكي پلي پروپيلن داراي اندازه باريك تر، اما با همان قدرت هستند. به عنوان مثال، يك گوني پلي پروپيلن با ضخامت ۰.۸۵ ميل داراي استحكام  برابر با يك گوني كيسه پلي اتيلن با ۱.۵ ميل است و به كاربر اجازه مي دهد به راحتي محصول خود را ذخيره و نگهداري كند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.