انواع رول گوني و كاربرد آن ها

خريد كيسه لمينت

انواع رول گوني و كاربرد آن ها

رول هاي گوني پلاستيكي با مواد مختلفي توليد مي شوند. پلي پروپيلن و پلي اتيلن دو مواد پليمري معروفي هستند كه در توليد اين رول ها به كار برده مي شوند. ساخت و ويژگي رول گوني هاي پلي پروپيلن و پلي اتيلن تفاوت چنداني با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در ميزان كش ساني و استحكامشان است. كارخانه جات توليد رول گوني هاي پلاستيكي بر حسب نياز مشتري و زمينه كاريشان، از يكي از اين مواد، يا گاهي هر دوي آن ها استفاده مي كنند. اين رول ها، بر حسب مقاومتشان در برابر رطوبت و آب به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. در ادامه به توضيح انواع آن ها مي پردازيم:

رول ساده

رول گوني هاي ساده يك لايه هستند. يك لايه بودن آن ها به اين معني است كه در هنگام ساخت از لايه لمينت استفاده نشده است.همچنين بافت اين رول ها به مواد يو وي يا ضد آفتاب آغشته نشده اند. كاربرد رول گوني هاي پلاستيكي ساده به عنوان گوني ساختماني مي باشد. همچنين مي توان از آن ها كيسه هاي پلاستيكي براي مصارف و خريد خانگي تهيه كرد.

رول ضد آفتاب

در كارخانه جات توليد اين محصولات، نسبت به نياز مشتري از مواد ضد آفتاب در ساخت پارچه ها استفاده مي كنند. رول هاي ضد آفتاب توليد شده با اين روش مقاومت زيادي در برابر آفتاب و نور خورشيد پيدا مي كنند. اين امر باعث مي شود ديرتر دچار پوسيدگي شده و خراب شوند. كاربرد رول هاي ضد آفتاب به عنوان كيسه هاي خريد، سايه بان است.

رول ضد آب

در هنگام توليد رول پلاستيكي ضد آب، يك لايه لمينت روي بافت پارچه كشيده مي شود. اين كار هم آن ها را در برابر رطوبت و آب مقاوم مي كند و هم با دو لايه كردن آن ها، مقاومتشان را در برابر اجسام سنگين بيشتر مي كند. كاربرد رول گوني هاي پلاستيكي ضد آب بيشتر به عنوان گوني نماي ساختمان  است. به كار بردن آن ها به عنوان محافظ دور ساختمان باعث مي شود در هنگام بارندگي آب به داخل ساختمان نفوذ نكند. همچنين از اين گوني ها براي قيرگوني خيابان ها و جاده ها نيز استفاده مي كنند.

رول ضد آب و آفتاب

چنانچه در توليد اين محصولات از مواد يو وي و لايه لمينت شده با هم استفاده شود، اين گوني ها را تبديل به رول هاي ضد آب و ضد آفتاب مي كند. به همين دليل مقاومت اين پارچه ها، هم در برابر آفتاب و هم رطوبت و آب زياد است. بيشترين كاربرد رول هاي ضد آفتاب و ضد آب، استفاده آن ها به عنوان سايه بان و نماي ساختمان است.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.