مهم‌ترين ويژگي‌ها و مزاياي گوني‌هاي پلاستيكي(بخش دوم)

خريد كيسه لمينت

مهم‌ترين ويژگي‌ها و مزاياي گوني‌هاي پلاستيكي(بخش دوم)

امروزه كمتر صنعتي را پيدا مي‌كنيد كه از گوني پلاستيكي به عنوان يك گزينه براي بسته بندي محصولات خود استفاده نكرده باشد. اين گوني‌ها در مقايسه با گزينه‌هاي ديگر ويژگي‌هاي قابل توجهي را ارائه مي‌دهند كه باعث شده تقاضا براي استفاده از اين محصولات افزايش پيدا كند.

مزاياي گوني‌هاي پلاستيكي چيست؟

زماني كه صحبت از گوني پلاستيكي مي‌شود، مزاياي زيادي وجود دارد كه باعث مي‌شود بسياري از صنايع ترجيح دهند براي بسته بندي از آن‌ها استفاده كنند. برخي از اين ويژگي‌ها شامل اين موارد است:

ثبات و پايداري

گوني‌هاي پلاستيكي توليد شده از پلي پروپيلن بسيار پايدار بوده و عملكرد خوبي ارائه مي‌دهند. آن‌ها در شرايط سخت نسبت به پلاستيك‌هاي ديگر ماندگاري بالاتري دارند و حتي در دماي زياد شكل خود را حفظ كرده و مقاومت زيادي نشان مي‌دهند؛ به همين دليل براي حمل و نقل، ذخيره‌ سازي كالاهاي مختلف مثل سيمان، غلات، مواد شيميايي، برنج، شكر، خوراك دام و ساير اقلام بسيار مناسب هستند. از آنجايي كه محتويات داخل اين كيسه‌هاي بسته بندي به راحتي تنفس مي‌كنند شرايط نگهداري در آن‌ها به خوبي صورت مي‌گيرد. 

مقاوم در برابر حشرات

گوني‌هاي پلاستيكي ضد آب به دليل ساختاري كه دارند و خواص شيميايي و فيزيكي خود، قابليت ذخيره‌ سازي مواد غذايي را نيز فراهم مي‌كنند.از ديگر ويژگي آن‌ها اين است كه در برابر حشرات مقاوم هستند؛ در نتيجه به جلوگيري از اتلاف و كاهش آسيب پذيري مواد غذايي كمك مي‌كنند.

مقاوم در برابر اثرات زيست محيطي

اگر گوني پلاستيكي از پلي پروپيلن ساخته شده باشند، مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه نفوذ پذيري در آن نسبت به انواع ديگر پلاستيك كمتر است. در نتيجه كنترل رطوبت براي محصولاتي كه در آن‌ها ذخيره مي‌شوند آسان‌تر خواهد بود.

مقاومت الكتريكي و شيميايي

تركيب‌هاي به كار رفته در گوني‌هاي پلاستيكي ضد آب باعث شده تا آن‌ها در برابر فشارهاي زياد دوام بيشتري داشته باشند. به دليل اين مقاومت، كيسه‌ها مي‌توانند وزن قابل توجهي را بدون پارگي در خود حفظ كنند. سختي كيسه‌هاي لمينت در برابر مواد شيميايي مثل اسيد‌ها و مواد قليايي، بسيار قابل توجه و چشمگير است؛ از اين رو مي‌توانند گزينه مناسبي براي بسياري از صنايع در ذخيره كردن و بسته بندي مواد مختلف باشند.

كاربرد در صنايع مختلف

از محصولات غذايي مثل خشكبار، غلات، برنج و آرد گرفته تا محصولات كشاورزي مثل كود و يا حتي محصولات ساختماني مثل سيمان، اين كيسه‌ها به قدري مناسب و مقاوم هستند كه در بسياري از اين صنايع قابل استفاده هستند.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.