گوني ساختماني چيست؟

خريد كيسه لمينت

گوني ساختماني چيست؟

يكي از انواع محصولات ساختماني كه به عنوان پوشش نما بر روي داربست مورد استفاده قرار مي ‌گيرد گوني پلاستيكي هستند كه از جنس پلي پروپيلن ساخته شده‌اند و به همين دليل به آن‌ ها گوني نما يا ساختماني گفته مي ‌شود. اين محصولات با توجه به مواد اوليه‌اي كه از آن ساخته شده‌اند، بسيار وزن كمي دارند و مقاوم و مستحكم مي ‌باشند كه اين دو مورد جزء اولين ويژگي هاي گوني ساختماني است. اين محصولات معمولا بر اساس نياز مشتريان و با توجه به جايي كه قرار است از آن استفاده كنند، توليد و عرضه مي ‌شود، به همين دليل قابل سفارشي سازي هستند. با اين حال توجه داشته باشيد كه اين محصولات را بر اساس نياز خود انتخاب كنيد و به ابعاد، رنگ، استحكام و ساير ويژگي‌ هايي از آن كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد توجه داشته باشيد.

از آنجايي كه مواد و مصالح ساختماني ممكن است اسيدي باشند اين گوني‌ ها در برابر آن‌ها نيز مقاومت مي‌ كنند از مستربچ‌هاي قرمز، آبي، سفيد، سياه و سبز اين گوني ‌هاي پلاستيكي توليد مي‌شوند و فرايند چاپ بر روي اين محصولات انجام مي ‌گيرد.

نمونه‌ هاي معمولي و مقاوم در برابر نور خورشيد ۲ مدل متنوع اين محصولات به شمار مي ‌آيند. در مدل‌هايي كه مقاوم در برابر نور خورشيد هستند نخ‌ هاي پروپيلن داراي يو وي مي‌باشند.

گوني‌ هاي ساختمان به شكل رول پيچ در بازار عرضه مي‌ شوند و معمولاً از آن‌ها يك تا چهار متر مي ‌باشند، بنابراين بسته به نياز خود مي‌ توانيد هر كدام از آن‌ها را خريداري نماييد. انواع زيادي از گوني‌ها وجود دارد كه نه تنها در موارد ساختمان‌ سازي بلكه براي صنايع مختلف و كشاورزي به كار گرفته مي‌ شوند.

به كار گرفتن اين گوني ‌ها بسته به جنس كيفيت كه ارائه مي‌دهند و اندازه آن‌ها متفاوت است و هر كدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. همانطور كه گفتيم يكي از اين محصولات گوني ‌هاي ساختماني هستند كه مزاياي زيادي ارائه مي ‌دهند. اگر مي‌خواهيد درباره گوني پلاستيكي لمينت اطلاعاتي داشته باشيد توصيه مي‌ كنم اين مقاله را در دسته مقالات مطالعه نماييد.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.