گوني نما را از چه موادي مي‌سازند؟

خريد كيسه لمينت

گوني نما را از چه موادي مي‌سازند؟

ماده‌اي كه بسيار براي توليد گوني پلاستيكي  نما مورد استفاده قرار مي‌گيرد پلي پروپيلن است كه در دسته ترموپلاست‌ها مي‌باشد. نه تنها در بحث ساختمان سازي بلكه در پزشكي، خودروسازي، صنعت غذايي و بسياري از صنايع ديگر از اين محصولات استفاده مي‌كنند. اين نمونه‌هاي ساختماني به عنوان گونه‌هاي نخاله ساختماني نيز شناخته مي‌شوند، به اين دليل كه مي‌توانيد براي حمل و نقل مصالح ساختماني ضايعات آن از اين محصولات استفاده كنيد و يا اينكه در صنعت كشاورزي براي بخش مواد شيميايي كود و پليمر آن‌ها را به كار ببريد.

فرايند توليد گوني‌هاي ساختماني

معمولاً در طي چهار مرحله يعني ريسندگي، بافندگي، دوخت و بسته‌ بندي گوني‌هاي نما با استفاده از مواد پلي پروپيلن ساخته مي‌شوند و در بازار عرضه مي‌گردد.

زماني كه نخ‌هاي پلي پروپيلن در مرحله ريسندگي قرار دارند، در طي يك فرايند پيچيده براي تبديل شدن به گوني آماده مي‌شود، سپس با استفاده از دستگاه‌هاي بافندگي رول مي‌شوند. شرايط بافتن گوني‌ها در سه شكل تار و پودي حلقوي تاري و حلقوي پودي انجام مي‌گيرد. قبل از اينكه گوني‌ها وارد بخش دوخت شوند آن‌ها را با استفاده از تيغه‌هاي حرارتي برش مي‌دهند. پس از آن گوني‌هاي ساختماني دوخته مي‌شوند و با استفاده از چرخ‌هاي مخصوص اين مواد پلاستيكي قلاب دوزي روي آن ‌ها انجام مي‌ گيرد تا از استحكام كافي برخوردار باشند. در مرحله بعدي فرايند بسته‌ بندي محصولات انجام مي‌گيرد و معمولاً آن‌ها را در بسته‌هاي ۵۰۰ تايي به بازار عرضه مي‌كنند.

خصوصيت گوني‌هاي ساختماني

اگر انواع مختلف گوني‌هاي نما را بشناسيد مي‌توانيد بهترين مدل‌هاي آن را انتخاب كنيد تا براي كاربردهاي مختلف از آن‌ها استفاده كنيد. به عنوان مثال به منظور بسته بندي مواد و مصالح و يا انتقال ضايعات ساختماني اين محصولات گزينه مناسبي براي شما خواهند بود.

اندازه‌هاي گوني: بر اساس نياز مشتري ابعاد گوني‌هاي ساختماني قابل تغيير خواهند بود. از اين رو مي‌توانيد بر اساس نياز خود آن‌ها را انتخاب كنيد، معمولاً عرض گوني‌ها ۲۰۰ سانتيمتر است و طول آن‌ها با توجه به سفارش مشتري عرضه مي‌شود.

فرايند دوخت: بخش پاياني گوني‌هاي ساختماني را با يك يا دو رديف مي‌سازند تا با توجه به نياز مشتري از استحكام كافي برخوردار باشند. اين مسئله خيلي مهم است به خصوص زماني كه قرار باشد مواد مصالح ساختماني را به كمك آن‌ها انتقال دهيد.

فرايند رنگ‌ آميزي و چاپ: مورد بعدي اين است كه گوني‌هاي ساختماني در رنگ‌ها متفاوتي عرضه مي‌شود و شما مي‌توانيد بر اساس نياز خودتان هر يك از اين گوني‌ها را در عرصه‌هاي مختلف سفارش دهيد و موارد مورد نظر را بر روي آن‌ها چاپ نماييد.

افزايش مقاومت: بر اساس متريال به كار در اين محصولات مي‌توانيد مقاومت و استحكام آن‌ها را نيز تعيين نماييد. اين مورد بسته به استحكام پلي پروپيلن دارد حتي مي‌توانيد موارد را انتخاب كنيد كه در برابر نور خورشيد مقاوم هستند و در كوتاه مدت دچار پوسيدگي نمي‌شود.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.