ابعاد و مدل هاي رول گوني لمينت

خريد كيسه لمينت

ابعاد و مدل هاي رول گوني لمينت

رول گوني پلاستيكي لمينت از جمله محصولات گوني لمينت دار توليدي هاي گوني بافي است كه پس از بافندگي به بخش دوخت و برش وارد نمي شود. رول گوني لمينت دار در عرض هاي مختلف به بازار عرضه مي شود. اين نوع گوني ها كاربردها و ويژگي هاي مختلفي از جمله راه سازي جاده ها ، ساختمان سازي، بسته بندي عمده محصولات غذايي و … دارند.

خريد گوني لمينت عمده

استفاده از گوني لمينت جهت بسته بندي انواع محصولات در صنعت مواد غذايي، كشاورزي و … طرفداران زيادي دارد. با توجه به اينكه يك سري الزامات قانوني در جهت استفاده از انواع گوني ضد آب وجود دارد. به گونه اي كه توليد كنندگان مواد غذايي و كشاورزان را ملزم مي دارد براي بسته بندي و نگهداري محصولات توليدي شان از گوني هاي ضد آب لمينت دار يا داراي نايلون پلي اتيلن استفاده كنند.

بسياري از كشاورزان و صنايع غذايي در اصفهان براي كاهش هزينه هاي خود تمايل دارند خريد گوني هاي لمينت دار  را به صورت عمده انجام دهند تا بتوانند خريد به صرفه تري داشته باشند.

از طرف ديگري بسياري از كارگاه هاي گوني بافي در اصفهان كه در زمينه برش و دوخت گوني هاي پلاستيكي در انوع لمينت دار، ساده و … فعاليت مي كنند، براي تامين مواد اوليه خود كه تامين گوني دوخته نشده در متراژ بالا است، اقدام به خريد رول گوني پلاستيكي به صورت عمده از كارخانجات توليد گوني پلاستيكي مي كنند.

جهت خريد عمده گوني لمينت دار در اصفهان راه هاي زيادي وجود دارد كه يكي از آنها مراجعه به بازار گوني فروشان است. اما براي سفارش توليد در تيراژ بالا همراه با چاپ برند خود و هر مشخصاتي كه از محصول و برند مورد نظرتان است به توليدي هاي گوني در اصفهان مراجعه كنيد. هم چنين مي توانيد جهت خريد عمده­ ي اينترنتي از محصولات فروشگاه گوني باهران كيسه ديدن فرمائيد.

گوني هاي لمينت از جمله گوني هاي پر كاربرد در جهت بسته بندي و حمل و نقل است. بسياري از كشاورزان و صنايع مختلف ديگر براي بسته بندي و طبقه بندي محصولات خود از گوني هاي پلاستيكي لمينت دار استفاده مي كنند. در اين مقاله از باهران كيسه انواع گوني هاي لمينت دار كاربرد آن ها و نكات مهم در خريد را معرفي مي كنيم.

كلام آخر

فروشگاه اينترنتي باهران بگ توليد كننده و فروشنده انواع كيسه هاي صنعتي است. در صورت نياز به خريد كيسه لمينت پيشنهاد مي كنيم از محصولات اين سايت ديدن كرده و محصول مورد نياز خود را خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.